Do not follow where the path may lead. Go instead where there is no path and leave a trail.That's a leader.That's us.

ABOUT US

League of Educated Amalgamated and Dominating STJrians (LEADS) is the name of batch 2005-2009.We decided to unite for the benefits of all of us.Our number sharply increase and by 2009, we proudly have 123 members.So this group is created to tighten the brotherhood among us after leaving school.United we stand,divided we fall.

Saturday, April 13, 2013

Bertunang Dah Walawehh

Assalamualaikum kawan! 

    Fuh dah hilang belum rasa terkejut dengan berita pertunangan sahabat LEADS kita yang berlangsung hari ni? Dalam senyap2, sahabat kita telah memandang masa depan dengan lebih luas, dikala kita sedang sibuk dengan urusan duniawi. Siapa sangka, Ketua PRS kita dulu merupakan ahli LEADS yang pertama meletakkan diri ke satu level yang selama ni setiap dari kita angan-angan kan. Ya, pertunangan. Whoaaa! ini suatu berita yang sangat menggembirakan LEADS semua. 

   Tahniah di ucapkan kepada Kak Midah kita, Siti Hamidah Abdul Kader yang sudah pon menjadi tunang orang. Orang kata dah bertunang ni darah manis. Macammana manis dia, cuba lah tengok malam pertama ni, kalau ada nyamok yang datang menggigit pasti nyamok pon bakal dapat penyakit kencing manis.Hmppp k hambar.

   Semoga Allah permudahkan awak membuat persiapan sebelom bernikah nanti. Bukan persiapan zahir sahaja, malah batin juga perlu disiapkan. Batin tu maksud saya persiapan dari segi mentallah, awak semua jangan macam-macam. Rezeki dan jodoh awak cepat sampai ye Midah, doakan kami juga diperawalkan ketemu jodoh. *Nak tawen jugakkk. ahaks*




sungguh cantik Midah di hari bahagia dia.


Selamat Bertunang sekali lagi saya wakil persatuan LEADS ucapkan kepada Hamidah. Kami sangat berbangga dengan awak dan semoga segalanya dipermudahkan olehNya. Sama-sama kita doakan =)

p/s : Maaf Midah, LEADS ramai yang tak sempat hadirkan diri. InsyaAllah kahwin nanti kami datang. Credit gambar kepada Wahida Baba.

2 comments:

Ernyassmien said...

tahniah kakak LEADS :)

Анна Лапина said...

Дорогие проститутки Киева К благоприятному случаю приходится идти долгими путями времени. Пока ты разумно медлишь, будущие удачи подрастают, тайные замыслы мужают.
помогут скрасить не только ваш досуг, но также могут украсить вас как мужчину, личность. Положительная индивидуалка с сексуальными наклонностями. Образованна (студентка факультета культуры). Общительна. Сексуальна.